Majstorice Jelena i Anđelija Angie&Me |
One svojim kreacijama boje sive jesenje i hladne
zimske dane, obogaćuju proljećno i ljetnje šarenilo i ljepotu. Toplinu misli
prenose u svoje radove, zato nam svaki od njih nepogrešivo dobro pristaje.
Jelena Damjanović Vidaković je, zajedno sa kćerkom
Anđelijom, od svog hobija uspjela da napravi prepoznatljiv brend
"Angie&me", omiljen među malim damama i njihovim mamama.
- Da li je početak bio jednostavan? Da li
su ideja, talenat, volja i upornost odlučujuća kombinacija, ili je svemu
potrebno dodati još neki začin kako bi stigli do uspjeha?
Jelena: Svaki početak je na svoj način težak – ne poznaje
se tržište, nemaju se adekvatne vještine i znanja, nedostaju kontakti. Kad
pogledamo iza sebe četiri godine unazad, jako smo srećne gdje je “Angie&Me”
priča danas. Počelo je kao igra, kao lijep hobi, a danas nas dvije intenzivno
živimo život cvjetnih majstorica i naš svaki dan je dan u cvijeću.
- Poznajem značajan broj ljudi koji su zaposleni, imaju djecu i
željeli bi se baviti hobijem, za koji imaju talenat, i predstaviti ga, ali ne
uspjevaju da se organizuju, jer se čini premalo vremena za redovni posao,
porodične obaveze, pa još i za bavljenje hobijem. Kako je to izgledalo u Vašem
slučaju?
Jelena: Početak “Angie&Me” priče vezan je za napuštanje
mog posla u finansijskoj instituciji u kojoj sam radila prethodnih 13 godina.
Bukvalno u mjesec izdešavalo se million stvari koje su nekako posložile kockice
u mojoj glavi i gurnule me u ovu priču. Iako sam u prethodnih četiri godine
paralelno razvijala “Angie&Me” i radila u nekoliko privatnih kompanija,
posljednjih godinu dominantno živim od svog hobija. Imati neku dodatnu
zanimaciju uz posao za mene je u početku bio jedan sjajan ventil i antistres
terapija, a vremenom sve veća ljubav, preokupacija i ono bez čega ne mogu
zamisliti svoj dalji život.
- Prisutni ste i na društvenim mrežama i na
sajmovima. Da li je to osnovni način prezentacije i najbolji put do kupaca i da
li je pređašnje zavidno iskustvo u oblasti marketinga imalo ključni značaj?
Jelena: Mislim da mi prethodno radno iskustvo jeste pomoglo
u postavljanju nekih zdravih osnova građenja našeg imidža u javnosti, a za sve
dalje presudan je bio način rada i kvalitet i izgled naših proizvoda. Sajmovi
su za nas bili sjajna prilika da se predstavimo javnosti, jer njih posjećuju
ljudi koji potencijalno ni ne koriste društvene mreže. Sjajni su i zbog toga
što na licu mjesta možete posjetiocu da omogućite ugođaj probe proizvoda, što
npr.izostaje kod interenet posjeta. Često žene znaju da kažu “ali meni cvijeće
ne stoji”, da bi kad probaju, postale naši vjerni kupci ne samo za sebe već i
za sve svoje prijatelje. Društvene mreže sa druge strane imaju primat kod mlađe
populacije, prvenstveno mislim na Instagram. To nas motiviše i tjera da dosta
vremena posvetimo kreiranju što boljih sadržaja, fotografija koje će na željeni
način probuditi emociju kod naših pratilaca i podstaći ih da kupe naše
proizvode.
-Sam svoj gazda zvuči primamljivo, ali da li
ima i nekih otežavajućih okolnosti, ne samo na početku, nego i kada je brend
prepoznat i kada je posao zaživio?
Jelena: Najteži momenat za mene kao roditelja je svakako
neizvjesnost prihoda. Radimo svakog dana, vjerujemo da će kupci doći, ali na to
ne možemo sa sigurnošću da računamo. Ta neizvjesnost čini kod mene
podijeljenost da još uvijek povremeno pokušavam da nađem neki formalni radni
angažman. Sa druge strane, sloboda upravljanja svojim vremenom i životom,
fleksibilnost u kreiranju svog radnog dana i jako puno vremena provedenog sa
Anđelijom su prednosti koje je jako teško nadomjestiti novcem. Danas mi imamo mnogo
stabilnije prihode nego ranije, učestvujemo na jako puno sajamskih
manifestacija tokom godine, imamo i jednu lijepu bazu stalnih kupaca, ali smo
zaista motivisane da podignemo ovu priču na još ozbiljniji nivo i zaista sjutra
živimo pristojno od naših cvjetnih rukotvorina.
- Posvećenost djetetu i značaj prisustva, i u fizičkom i u
duhovnom smislu, primjetna je u svakoj Vašoj objavi. Sa Vama je uvijek i Vaša
kćer, koja pomaže u izradi i prezentaciji radova. Dobar primjer i pruženo
iskustvo. Ona, kako se čini, to veoma rado i sa zahvalnošću prihvata?
Jelena: “Angie&Me” priča odigrala je jako važnu ulogu
u Anđelijinom djetinjstvu. Od svoje sedme godine, ona je cvjetna majstorica i
zaštitno lice cijele naše priče. Ohrabrila se i osnažila, oslobodila svoju kreativnost,
upoznala jako puno žena koje se bave različitim vrstama ručnog rada, isprobala
mnogo toga zanimljivog. Ono što je meni bilo jako važno je i što je shvatila
vrijednost novca i način na koji se on teško zarađuje, a lako troši.
- (Pitanje
za Andjeliju) Koliko često na svojim drugaricama viđaš vaše radove i da li
se osjetiš ponosnom i dobiješ novu energiju i inspiraciju?
Anđelija:
Moje drugarice iz
škole jako vole rajfiće i trakice koje mama i ja pravimo. Najviše vole da im
baš to donesem kad me pozovu na rođendan, a jedan broj njih stalno posjećuje
naš štand kad izlažemo na nekim sajmovima. Moja mama često poklanja neke
cvjetne sitnice, tako da se moje drugarice uvijek obraduju.
- Koje boje će preovladavati u vašoj
kolekciji za proljeće-ljeto i na koji način zainterosovane mame i njihove princeze
mogu doći do vaših kreacija?
Jelena: Što se boja
tiče, uvijek su aktuelne pastelne nijanse – puder roza, vanilla ili nježno
plava. Međutim, ove godine na velika vrata se vraća i jarko žuta. Za ljubitelje
klasike, uvijek imamo u ponudi crvene ruže. Manje djevojčice naravno
tradicionalno biraju nježno rozu, pink ili ljubičastu.
Što se tiče najava sajmova, svaki mjesec se nešto
dešava: sredinom maja smo na velikoj manifestaciji udruženja Roditelji u parku
kod Dvorca na Kruševcu, a onda kreću lagano i prvi morski sajmovi. Za sve
informacije, kao i za fotografije naših proizvoda svi zainteresovani mogu
pogledati naše stranice na instagramu i facebooku.
Нема коментара:
Постави коментар